jeżeli jesteś cieniasem bez konta na ffffound...

środa, 18 lutego 2009 by m.

to nie pozostało Ci nic innego jak zdobyć zaproszenia na Dropular (dziecko szwedzkiego teamu Suprb) lub po prostu zalogować się na vi.sualize.us (ze stanów więc wiadomo o co chodzi...) .

No i jeszcze imgspark, który wydaje się mieć troche więcej zatosowań niż wariacje ffffound'a. Namiar na ten słodki portal podsunął mi kmh (twórcę opiniotwórczego bloga o komiksach - www.motywdrogi.pl enjoy!). Dzięki! Wciąż jestem otwarty na nowe propozycje...



Filed under having

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja ostatnio do zapisywania ładnych obrazków używam Image Spark - http://imgspark.com/

eva pisze...

ma ffffoundzie ostatnio nic ciekawego nie ma zuplodowanego. czyzby nikt nie mial czasu i zrodel,
nie mam co dodawac

m. pisze...

czy chcesz przez to powiedzieć, że wszystko się skonczyło?:P

heh ale fakt, ostatnio uploadują tylko powtórki...

eva pisze...

macccciusssss rispondent to my koment.. slodzio :D

Dawid pisze...

Moja subiektywna opinia: ffffound był dobry na samym początku jak było na nim 10 (sensownych) osób. Teraz ląduje tam przeważnie chłam.

m. pisze...

Opinie podzielam, poziom jest odwrotnie proporcjonalny do liczby użytkowników. No ale fakt faktem dobrych rzeczy nie jest nieskończenie wiele...